Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ

Για όποιον ενδιαφέρεται για το ποιός είμαι εγώ που φωνάζω και τα λέω έτσι ωμα, αναφέρω τα εξής:


Είμαι ΜΕΛΟΣ στο ΠΑΣΟΚ πολλά χρόνια.
Δυστυχώς οι τωρινοί κυβερνώντες διέψευσαν τις ελπίδες και τις προσδοκίες μου για ένα λαϊκό δημοκρατικό κόμμα.

Με αφορμή τις ατασθαλίες των προηγούμενων, έβαλαν τη χώρα σε υποθήκη και οδήγησαν το λαό σε εξαθλίωση.

Και βέβαια διέλυσαν το κόμμα γιατί έτσι τους βόλευε και γιατί μόνο έτσι θα πέρναγαν την αντιλαϊκή και φασιστική πολιτική τους.

Πιστεύω σε ένα ΠΑΣΟΚ δημοκρατικό με το λαό να είναι στο προσκήνιο και όχι στο παρασκήνιο.

Σε ένα ΠΑΣΟΚ που τα μέλη του θα έχουν άποψη και φωνή, και που ΑΥΤΑ θα διαμορφώνουν τις εκάστοτε πολιτικές.

Ο σημερινός πρόεδρος και η κλίκα του μόνο δημοκράτες δεν είναι, μόνο υπέρ του λαού δεν είναι. Είναι υπηρέτες του κεφαλαίου, των πολυεθνικών και των τραπεζών.

Δυστυχώς για σας «σύντροφοι» δεν θα φύγω από το κόμμα όσο κι αν σας βολεύει αυτό. Θα μείνω και θα αγωνίζομαι μέχρι να φύγετε εσείς.

Κουφάλες θα με βρίσκετε μπροστά σας στην οργάνωση, στην ΠΑΣΚ, στις συνελεύσεις, στις συγκεντρώσεις να σας ξεφωνίζω, να σας κράζω, να σας βρίζω, έτσι γιατί τη βρίσκω.

Κι αν τολμάτε διαγράψτε με.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

Γιάννης είπε...

Φίλε μου τυπικά είμαι ακόμα μέλος. Και θα παραμείνω μέχρι να να καταφέρουμε (γιατί είμαστε πολλοί) να διώξουμε τους αλήτες που κυβερνάνε. Γιατί η κλίκα του Γιώργου είναι μια παρέα προδοτών που ξεπουλούν την Ελλάδα. Θα παραμείνω μήπως μπορέσουμε να φτιάξουμε ένα ΠΑΣΟΚ δημοκρατικό, φιλολαϊκό, ενάντια στο κεφάλαιο. Ίσως να μην καταφέρουμε τίποτα. Ποιός ξέρει. Ελπίζω...

...Ατακαδόρ είπε...

Αν είχες διαβάσει το "πράσινο βιβλιαράκι" του 1975 {θέσεις του ΠΑΣΟΚ για το Σύνταγμα} και τό σύγκρινες με την Αναθεώρηση που έκανε το παλιό «καλό» ΠΑΣΟΚ του «χαρισματικού» ηγέτη το 1985, μάλλον θα άλλαζες γνώμη για διάφορα πράγματα.

Γιάννης είπε...

Φίλε μου έχεις δίκιο. Γι αυτό αγωνιζόμαστε, για ένα πασοκ δημοκρατικό. Αλλά δυστυχώς μόνο αυτό δεν είναι το σημερικό πασοκ.

Ανώνυμος είπε...

όταν κατανοήσετε ότι τα πολιτικά κόμματα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ τότε και μόνο τότε υπάρχει ελπίδα διαφυγής απ'την παρούσα κατασταση.
Μου θυμίζεις τη φάση " χάνει ο παναθηναικός,αλλά εμείς οι βάζελοι θα διώξουμε το τζίγγερ γιατί αγαπάμε την ομάδα,μαζί στα καλά και στα δύσκολα"
ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ ! ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΗΤΑΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ; ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ;
ο μόνος λόγος να ανήκεις σε κόμμα είναι να έχεις αντάλλαγμα, αυτούς που ο αντιπρόεδρος σας είπε μαζί τα φαγαμε, εννοώντας σας.
είστε συνένοχοι ,και αν όχι προσωπικά εσύ,εσείς, σίγορα το 99.9% των ΟΠΑΔΩΝ των κομμάτων της ελλάδας.

Γ. Παπαδημητρίου